שאלות תשובות

האם השהייה במלון מחליפה אשפוז?

ההגעה למלון אפשרית החל מ-10 שעות לאחר הלידה והרצף הטיפולי של היולדת נמשך ונשמר במלון וזאת ע"י רופאי כרמל אשר יגיעו לטפל באם והיילוד ,כמו כן, ההגעה למלון  אפשרית בשלב מאוחר יותר ואף לאחר השחרור מהאישפוז בבית החולים בהתאם להרגשתה ולרצונה של היולדת ובתיאום עם צוות המלון.

מה קורה אם היולדת בוחרת ללדת בבית חולים אחר?

יולדת אשר יולדת בבית החולים "כרמל " משתחררת מבית החולים למלון אחרי החל מ-10 שעות וממשיכה לקבל את הרצף הטיפולי מצוות רופאי כרמל אשר יגיעו מדי בוקר למלון לבדוק את היולדת.

במידה והיולדת בוחרת ללדת בכל בית חולים אחר, היא תוכל להגיע למלון  וזאת לאחר שקיבלה מכתב שחרור .

צוות אחיות התינוקיה של המלון יעניק ליולדת ומשפחתה טיפול מסור, יחס אישי, תמיכה ,ייעוץ הנקה וליווי 24/7 .

האם אחרי הלידה קיים זמן מוגדר שבו היולדת צריכה לעבור למלון ?

היולדת מחליטה מתי להגיע למלון!
ההחלטה היא אינדיבידואלית ובהתאם להמלצת הרופאים ולתחושתה הכללית .
המעבר אפשרי החל מ-10 שעות לאחר הלידה והיולדת יכולה לבחור אם לעבור מיד אחרי ה-10 שעות או לאחר תום האשפוז בבית החולים.
במידה והיולדת החליטה לעבור למלון 10 שעות לאחר הלידה, הרצף הטיפולי נמשך כרגיל, רופאי בית החולים "כרמל " יגיעו מדי בוקר לבדוק את היולדת ואת התינוק בחדרה הפרטי של היולדת ויעניקו טיפול רפואי בדיוק כפי שהיו נותנים בבית החולים, צוות התינוקיה של המלון יעטוף את היולדת בטיפול חם ,אוהב ומקצועי.
התינוקיה במלון פעילה 24/7 בכדי לאפשר לאם ולתינוק שפע של טיפול אישי ומסור.

האם במלון קיים מזון לתינוקות?

בתינוקיה של המלון יש תמ"ל משלושה סוגים: מטרנה, נוטרילון וסימילק לפי בחירתה של היולדת ,ללא כל עלות נוספת.
תמ"ל -תרכובת מזון לתינוקות .

כמה שעות לאחר הלידה היולדת והתינוק עוברים למלון?

המעבר למלון הוא החל מ-10 שעות לאחר לידה רגילה והחל מ-24 במקרה של ניתוח קיסרי וכמובן בהתאם לההמלצות הצוות הרפואי ולהרגשתה הכללית של היולדת. המעבר מבית החולים הוא עד השעה 18:00 בערב , לאחר 18:00 בית החולים לא משחרר יולדות ולכן המעבר למלון ידחה ליום המחרת ללא דמי שינוי .

האם היולדת יכולה לצרף את בן/ בת זוג לשהייה במלון ?

היולדת יכולה לצרף בתשלום את בן /בת הזוג לשהייה במלון ובזמן ביצוע ההזמנה לסמן בתפוסה 2.

ניתן לצרף בתשלום עד ילד אחד בחדר  "כליל החורש" ובסוויטת "האלה" , לכל שאלה או בקשה מיוחדת, צוות המלוןישמח לעמוד לרשותכם וניתן לפנות אלינו במייל: office@hotelcarmel.co.il
או בוואטצאפ: 0559995128

האם הזמנת החופשה היא לתאריך הלידה המשוער?

הזמנת החדר מבוצעת על ידי היולדת לתאריך הלידה המשוער תוך הבנה הדדית שיתכנו שינויים ,לקראת תאריך הלידה המשוער על היולדת לדווח לנו אם חל שינוי, ניתן להתקשר למלון או לשלוח הודעה בוואטצאפ של המלון, אנו זמינים עבור היולדת 24/7 .חשוב לדווח על מנת שנבטיח ליולדת את החדר בהתאם לשינויים .צוות מלון כרמל יודע לשריין ליולדות חדר סביב תאריך הלידה המשוער תוך כדי לקיחה בחשבון שתאריך הלידה עשוי להשתנות.

 

האם הצוות הרפואי מגיע לבדוק את היולדת ?

צוות של מערך הנשים והיולדות מבית החולים "כרמל "יגיע מדי בוקר לבדוק את היולדת ואת התינוק בחדר במלון ויעניק טיפול ותמיכה .

האם קיימת יועצת הנקה במלון?

יועצות ההנקה של מלון כרמל יעמדו לרשות היולדת ועם ההגעה למלון תתואם ליולדת פגישת ייעוץ הנקה אישית שתתקיים בחדרה הפרטי .

מה המרחק בין בית החולים כרמל לבין המלונית?

המלון נמצא בצמידות לבית החולים "כרמל " , מרחק של כ-2 דקות הליכה מבית החולים למלון , תוכלו לבחור איך תרצו להגיע ובהתאם לכך צוות המלון יגיע לאסוף אתכם מבית החולים, יספק סל קל אם צריך ויסייע לכם בהעברה עד לפתח החדר במלון בנוחות ובנעימות .

לתיאום הליווי אנא צרי קשר:
office@hotelcarmel.co.il
או בוואטצאפ: 0559995128
או בטלפון: 077-9861992

כמה שעות אחרי לידה מתבצע המעבר למלונית?

המעבר למלון הינו החל מ-10 שעות לאחר לידה רגילה והחל מ-24 שעות לאחר ניתוח קיסרי .

המעבר למלון נערך בין השעות 10:00 בבוקר ועד 18:00 בערב ומותנה בקבלת אישור רפואי ומכתב שחרור מהצוות הרפואי. כאשר היולדת עוברת למלון ,התיק הרפואי שלה עובר עימה על מנת שתוכל להמשיך לקבל את הטיפול הרפואי המתאים לה ולתינוק ,בדיוק כפי שהיתה מקבלת בבית החולים "כרמל " .

צוות רופאי בית החולים "כרמל " ממערך מחלקת נשים ויולדות יגיע מדי יום לבדוק את היולדת ואת התינוק בחדר הפרטי שלה ויעניק לה את הטיפול הרפואי הנדרש .

מה ההבדל בין המלון למחלקת היולדות בבי״ח?

השליש הרביעי של ההיריון מתחיל עכשיו וכך גם חופשת הלידה , במלון יולדות כרמל אנו מבינים את צרכי היולדת , אצלנו היולדת תקבל חדר חדש ויפה, מרווח ומאובזר בכל הנוחות הנדרשת לה: מיטה מתכווננת עם מצעים מפנקים, כרית תמיכה מפנקת ,חדר רחצה חלומי עם תמרוקים ריחניים, ארוחות מפנקות ומזינות והצוות הרפואי מבית החולים "כרמל" שמגיע עד המלון לבדוק את היולדת והתינוק  .היולדת והתינוק יהנו מתינוקייה פרטית ובה צוות אחיות מקצועי ומסור אשר יטפל בתינוק בזמן שהיולדת תהנה ממנוחה ושלווה.

מהם זמני ההגעה והעזיבה של החדרים?

זמן ההגעה לחדר המלון הינו החל מהשעה 15:00 ועזיבת החדר הינה עד השעה 12:00 , צוות המלון יעמוד לרשותה של היולדת  ויעשה ככל הנדרש בכדי להתחשב בצרכייה ובצרכיי התינוק .

האם הזמנת החדרים נעשית לפי תאריך לידה משוער?

צוות המלון ממליץ ליולדת לבצע את הזמנת החדר לתאריך הלידה המשוער כשלושה חודשים מראש ולהיות עימנו בקשר במקביל כדי לעדכן אותנו על התקדמות ושינויים ,כל זאת בכדי שנוכל לעדכן את ההזמנה שלכם בהתאם. אנו נשריין עבור היולדת את החדר שהזמינה לתאריך המשוער תוך הבנה מלאה כי תאריך זה עשוי להשתנות.

דרכי ההתקשרות לנוחיותכם במייל או בוואצאפ : 055-9995128

OFFICE@HOTELCARMEL.CO.IL

האם יש תינוקייה במלון?

התינוקייה הפרטית שלנו פתוחה למען היולדת 24/7 ויש בה צוות אחיות מיומן ומקצועי אשר יטפל בתינוק שלכם במסירות בעוד היולדת מתאוששת מחוויית הלידה.התינוקייה נמצאת בקרבת החדרים כך שהיולדת תוכל לגשת בכל זמן שתרצה ולקבל מהצוות ייעוץ מקצועי ועזרה , כמו כן ,היולדת תוכל לבחור לפי הנוחות שלה האם תרצה טיפול מלא בתינוק או טיפול חלקי בתינוק ולא תהיה לכך שום שיפוטיות מהצוות הרפואי שכל משאלתו היא מנוחתה ושלוותה של היולדת.

מנוחה היא בסיס נפלא להחלמה(:

האם קיימות משאבת חלב עבור במלון היולדות?

בתינוקייה קיימות משאבות חלב של " מדלה " , המשאבות הכי איכותיות ומהמתקדמות שיש. משאבות אלו משמשות את כלל היולדות ולכן בכדי לשמור על הסטריליות שלהן, היולדת תוכל לרכוש בעלות סמלית ערכת שאיבה אישית הכוללת: פיטמת שאיבה, צינוריות ובקבוק לאיסוף חלב. כמו כן, היולדת תוכל לקבל ייעוץ ותמיכה מיועצת ההנקה שלנו שתעמוד לרשותה במהלך השהייה במלון וגם לאחר עזיבתה.

מה בסיס האירוח של היולדת?

בסיס האירוח עבור היולדת הוא הינו חצי פנסיון דהיינו ארוחת בוקר וארוחת ערב. מסעדת הבית של המלון מסעדת :"מרווה" תספק עבור היולדת אוכל טעים, בריא ומזין ,היולדת תוכל לבחור היכן היא רוצה לאכול לפי הנוחות שלה :בחדר הפרטי שלה כשירות רומסרוויס או בקפיטריה של היולדות .

ארוחת צהריים ניתן להזמין בתשלום כרומסרוויס לפי תפריט שנמצא בחדר .

 

האם המלון נותן מענה ליולדת טבעונית?

במלון יש אופציות שונות ומגוונות לאוכל טבעוני , השף יפגוש את היולדת, ישמע את צרכייה ויתאים עבורה מנות טעימות ומזינות, כמו כן, יינתן מענה לכל רגישויות המזון השונות ,במידה וקיימת אלרגיה או רגישות ,חשוב שהיולדת תיידע מראש את צוות המלון .

האם האוכל במלון כשר?

האוכל במלון יולדות כרמל כשר בהשגחת הרבנות חיפה

האם המלון חלבי?

המלון חלבי ומגיש דגים .המנות שלנו עשירות ומזינות ,מותאמות ליולדת עם טוויסטים טעימים שהיולדת התגעגעה אליהם במהלך ההריון,האוכל שאנו מגישים עשוי מחומרי גלם טריים ואיכותיים.

האם קיים חיבור לנטפליקס?

בחדרים קיימות טלוויזיות חכמות עם מגוון רחב של ערוצים כולל תכנים לתינוקות, היולדת תוכל להתחבר לנטפליקס בחדרה הפרטי, רק חשוב לא לשכוח לנתק את המנוי עם עזיבתה את המלון.

מהן שעות הביקור במלון?

מנוחת היולדת חשובה לה ולנו ולכן קבענו שעות ביקור בהן היולדת תוכל לקבל את האורחים

האירוח הוא בלובי או בחדרה הפרטי

שעות הביקור בין השעות 10:30-13:00 ו- 16:30-18:30

 

האם קיים הסדר חנייה במלון?

לאורחי סוויטת " האלה "תינתן חנייה ללא עלות בשטח המלון ולשאר אורחי החנייה הינה על בסיס מקום פנוי, קיים חניון "אחוזת חוף" 200 מטר מהמלון ברח' סמולנסקין 27 חיפה ואנו נספק חנייה לאורחי המלון בעלות של 40 ש"ח ליום אם הרכב נכנס לחניון לפני 14:00 ואם הרכב נכנס לחניון אחרי 14:00 עלות החנייה 25 ש"ח וזאת בהצגת שובר חנייה בקבלה של המלון .

האם קיים החזר או סבסוד מחברות הביטוח על השהייה במלון?

מלון יולדות נחשב בתחום ההבראה ומוכר בחברות הביטוח,כמו כן יולדות עם ביטוח בקופות החולים השונות יכולות לשלם מתוך סל ההריון שלהן עד 400 ש"ח ללילה עד שני לילות .
מומלץ ליולדת להזמין את החופשה על שמה כדי שהקבלה תופיע על שמה וכך תוכל להציגה ולקבל החזר.
הנושא הינו בטיפולה ובאחריותה של היולדת.

מהי מדיניות ביטול החדרים ?

במעמד ביצוע הזמנת החדר יחויב המזמין במקדמה של 500 ₪ (כולל מע"מ).

במידה וההזמנה תבוטל עד 14 ימים מיום ביצוע ההזמנה, אך לא פחות מ-7 ימי עסקים לפני מועד הזמנת חדר המלון, תבוטל ההזמנה ללא דמי ביטול וסכום המקדמה יוחזר במלואו. במקרה של ביטול על פי תנאים אלה, יחויב המזמין בדמי ביטול בגובה 5% מסכום ההזמנה הכולל או 100 ₪, לפי הנמוך ביניהם.

במידה ובוצעה הזמנת חדר ולא מתאפשר למזמין להגיע למלון עקב איסור על העברת היולדת או העברתו של התינוק למלון מסיבה רפואית, הזמנת החדר תבוטל וסכום המקדמה יוחזר למעט דמי טיפול של 100 ש"ח וזאת בתנאי שהמזמין יעדכן את המלון מבעוד מועד על הביטול.

במקרה והמזמין יבטל את הזמנת החדר עד 48 שעות לפני ההגעה למלון המזמין יחויב בדמי ביטול בשיעור 25% מסכום ההזמנה הכולל .

במקרה בו המזמין לא מגיע למלון מכל סיבה שהיא ללא הודעת ביטול, יחויב המזמין בדמי ביטול בשיעור 50% מסכום ההזמנה הכולל.

בכל מקרה של ביטול נבקש לפנות במייל  office@hotelcarmel.co.il

או בוואטצאפ: 0559995128

Carmel Maternity Hotel

נשמח להיות איתכם בקשר,
הירשמו ותוכלו לקבל עדכונים על הטבות ומידע לקראת הלידה.

תפריט נגישות